Sistem za upravljanje odnosima sa klijentima (CRM)

  • Share :

Odnos sa klijentima je najvažnija karika svakog poslovanja i svi težimo da imamo zadovoljnog klijenta sa kojim ćemo graditi saradnju. Danas to ide mnogo lakše ako imate pametno rešenje kao što je CRM, koje će odraditi veliki deo posla za vas. CRM je skup alata, pomoću kojih  menadžment firme kreira strategiju za kvalitetniji odnos sa klijentom. Na prvi pogled deluje komplikovano, ali nije. Detaljno ćemo vas sprovesti kroz CRM modul kako biste mogli imati jasnu viziju načinu rada softvera.

Kako funkcioniše sistem za upravljanje odnosima sa klijentima?

CRM se koristi za efikasno prikupljanje, organizovanje, analizu i korišćenje podataka o klijentima radi unapređenja poslovnih odnosa i povećanja zadovoljstva klijenata. Osnova CRM modela je jesu informacije, koje se stalno ažuriraju.Vama se ne nude samo osnovni podaci o klijentu, nego CRM sistem u praksi sadrži najčešće:

Prednosti korišćenja CRM:

  • smanjuje ulaganje u slične softvere koji zahtevaju licence
  • dostupnost sa bilo kog računara, telefona ili tableta
  • praćenje i evidencija odnosa sa klijentima
  • bolja organizacija radnog prostora
  • izveštaj rada za svakog zaposlenog pojedinačno
  • izveštaj po datumima ili klijentima
  • sistematizacija podataka za marketing.

Danas je je ovaj model nezaobilazan u svetu modernog poslovanja. Domaće vodeće kompanije prepoznale su potencijal CRM sistema i počele njegovu implementaciju još pre nekoliko godina, a ni manji biznisi ne zaostaju u implementaciji.

Nemojte da se pitate da li je CRM rešenje za vas, jer dok ste vi u dilemi, vaša konkurencija ostvaruje kontakte sa novim klijentima.

Imate nedoumicu, potrebna vam je pomoć? Kontaktirajte nas: