Program za upravljanje fakturama

  • Share :

Upravljanje fakturama nikada nije bilo lakše.

Razvili smo rešenje koje vam automatizuje izdavanje i čuvanje dokumenata, te omogućava uvid u naplatu potraživanja od kupaca.
NUCLEO program za upravljanje fakturama je napravljen za jednostavno korišćenje kao i ostali naši programi, a sve u cilju olakšavanja poslovnih obaveza.
Kada jednom automatizujete poslovanje, brzo ćete vaše obaveze svesti na mininum i stvoriti efikasan poslovni proces.

Po kom principu sistem radi?

Sva dokumentacija koju imate skenira se i unosi u bazu podataka, a sistem te podatke obradi i spaja u izveštaj koji vam uvek stoji na raspolaganju. Jednom kada sve bude u bazi, mirni ste, kasnije samo dopunjavate novim podacima. Samim tim u svakom trenutku možete precizno pratiti vaše prihode i rashode, stanje sa dobavljačima ili stanje na zalihama. Tako dolazimo do fakture koja se sada može izdati elektronski vrlo lako i bez greške, s obzirom da se dokument popunjava automatski podacima vašeg klijenta. Dovoljno je samo da zaposleni pronađe fizičko ili pravno lice u bazi podataka, odabere vrstu dokumenta i sistem će automatski kreirati popunjen dokument. Ta faktura se pohranjuje u bazi podataka zajedno sa predhodnim fakturama koje su vezane za tog klijenta. A arhivu možete pretražiti po različitim parametrima u svakom trenutku.


Na taj način se neće desiti da zagubite neku fakturu!

Evidentiranje uplata i uspostavljanje sistema naplate pretraživanja

Klijent tvrdi da je izvršio uplatu koja nije proknjižena, a vama je potrebno previše vremena da je pronađete na pojedinačnim izvodima koje dobijate od banke. Uz mogućnost unosa izvoda direktno u program imaćete pregled svih uplata upućenih vašoj kompaniji. Vi ste onda u mogućnosti da lakše pretražite po uplatiocu ili datumu, što će uštedeti vaše dragoceno vreme. No, ako se desi da je uplata pogrešno proknjižena, lako je možete preknjižiti na ispravan ugovor.
Ako klijenti plaćaju na rate, možete uspostaviti sistem koji će automatski obavestiti korisnike ukoliko kasne sa uplatom kao i koji su dalji koraci i posledice, ako uplatu ne izvrše u krajnjem roku.
Kada imate ovako objedinjene uplate, vrlo lako možete kreirati različite vrste izveštaja. Kriterijum za izveštaj može biti bilo koji podatak koji postoji u sistemu.
Konačan rezultat je apsolutna kontrola nad procesom obrade dokumentacije i zahteva. Uz naš program postignite ažurnost i podignite efikasnost. Zadovoljan klijent, zadovoljan radnik i zadovoljni vi.

Imate nedoumicu, potrebna vam je pomoć? Kontaktirajte nas: